Retourbeleid

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met de bestelling die u heeft ontvangen, neem dan contact met ons op. Bij Xara Musthaves streven wij ernaar dat onze klanten tevreden zijn met het product dat zij van onze leveranciers hebben gekocht. Als niet tevreden bent met het product, neem dan contact met ons op en ons team zal u onmiddellijk helpen.

Ruilen en Retourneren

Ons ruilbeleid geldt voor 30 dagen. Zodra er 30 dagen zijn verstreken nadat je de bestelling hebt ontvangen kunnen wij helaas niet meer ruilen of retourneren.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je deze hebt ontvangen. Ook moet het product nog in de originele verpakking zitten.

Extra niet-retourneerbare items:

Cadeaubonnen

Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend of waarin restituties worden geweigerd.

- Elk artikel dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert of is beschadigd.

- Elk artikel met ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout(en).

- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd. 

Restituties

Zodra we de retourzending hebben goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt het geld binnen 5 dagen automatisch teruggestort op je rekening. De terugbetaling wordt ontvangen via dezelfde betaalmethode die de klant heeft gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij of bank, het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel wordt overgeboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je restitutie nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via hallo@xaramusthaves.nl

Ruilen

Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op hallo@xaramusthaves.nl

Verzenden

Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van je artikel naar onze leverancier in China. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van het retourneren van je teruggave in mindering gebracht. 

Er wordt geacht een retourzending met een traceerbare verzendservice of een aankoopverzekering terug te sturen. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending en wij kunnen niet garanderen dat we jouw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat het geruilde product jou bereikt, variëren.

Volg de onderstaande stappen om uw product te retourneren:

    1. Stuur ons een e-mail op hallo@xaramusthaves.nl
      waarin u aangeeft dat u uw bestelling of een deel daarvan wilt retourneren.
    2. Wacht op een reactie van onze klantenservice of wij de retourzending kunnen accepteren.
    3. Indien wij uw retourzending kunnen accepteren, doe dan het volgende. Verpak het te retourneren product netjes en veilig, bij voorkeur in de originele verpakking.
    4. Stuur het pakket naar het retouradres dat je van onze klantenservice hebt ontvangen.
    5. Stuur onze klantenservice de Track & Trace code.
    6. Als je pakket is aangekomen en gecontroleerd, storten wij het orderbedrag van de geretourneerde producten terug via de betaalmethode waarmee is betaald.

Bedrijfsnaam: Xara Musthaves

E-mail: 
hallo@xaramusthaves.nl
Contactformulier: Klik hier
Telefoon: 
+31651790854

Klantenservice: Maandag t/m Vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Zaterdag en Zondag: 10:00 tot 16:00 uur.

Geschatte reactietijd (30 minuten - 24 uur)

xaramusthaves